ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
باشه، من همه جا حضور دارم معمولا بزار ی نگاهی کنم 😁
طول عمر آدمی نیم نگاهی بیش نیست، وای از این بی حرمتی با جان انسان میکنند، در دنیایی ک هیچ کس بی عیب نیست چه کسی میتواند تو را مقصر بداند، در قضاوت همه حق را ب تو دادند ولی، نکته اینجاست ک من راز نگه دار ترم
اینجا تبادل نظر میکنیم محترم باشیم💜👤 یه وقت دیدی جواب کاربر بی منطق ندادم چون اصلا ریپلای شو نخوندم جواب آدمهای مریض نباید داد😊 نی نی یار محترم صدا میزنم رسیدگی کنه😆