2777
2789

واسه منم گفتم پسر ولی هنوز انومالی نرفتم ولی مطمئنم پسره

خدایا مسافر کوچولومون رو سپردیم دست خودت به سلامت بهمون برسونش😍پسرم حس بودنت قشنگ.ترین حس دنیاست 😍 لحضه شماری برای گرفتن دستات عشق مامان 😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه علایمی داری

هیچی نه حالت تهوع داشتم نه دارم هیچی مثل قبل اولا ویارم دوغ و ماست بود الان چیزای شور  و یکم ترش 

خدایا مسافر کوچولومون رو سپردیم دست خودت به سلامت بهمون برسونش😍پسرم حس بودنت قشنگ.ترین حس دنیاست 😍 لحضه شماری برای گرفتن دستات عشق مامان 😍
مطمئنی؟ پس به اونایی که تو آن تی میگن پسر از کجا میگن 

خب اگه آلت داشتن که دقیق به همه میگفتن 

الان بعضی سونو ها تو ان تی اصلا نمیگن

بعضی هم با شک و تردید میگن

اگه بود که دقیق میگفتن

تو نت خوندم که تا ۱۶ هفته الت ندارن

به نظرم دکتر بر اساس تجربه میگه

همین دکتری که من رفتم پیشش به دوستم تو ان تی گفت پسره با اینکه خیلی بچش ریز بود تو ۱۶ هفته گفت دختره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز