2777
2789
عنوان

کرونا گرفتم

187 بازدید | 19 پست

بچه ها چند روزه حس چشاییمو از دست دادم امروزم حس بویاییم رو کامل از دست دادم

سرفه خشک دارم

گلو درد و ابریزشم ندارم

تست ندادم ولی تقریبا مطمئنم

دعا کنید برام

تجربه هاتونو بگید 

چیکار کنم

چجوری خودمو قرنطینه کنم 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کندر توی اب جوش بنداز یکم بمونه بعد بخور تلخه ولی باعث میشه ریت الوده نشه

سماق بخر بخیسون تو اب خنک بخور

گلاب اصل بخور قرص سوداک از داروخونه هم تونستی بخر هرچند گرونه میون غذا بخور

دمنوش اویشن

الکل استفاده نکن

استرس نداشته باش

مایعات گرم

سوپ زیااد

استراحت و خواب کافی

من گرفتم ۲۳ روز خوب شدم

 تو خونه ماسک بزن جدا بمون زود زود بگو دروپنجره هارو باز کنن هوا عوض بشه هوا جریان داشته باشه امکان سرایتش کمتر میشه به مامانتم بگو محض احتیاط ماسک بزنه

❌مخالف نظرم بودی ریپ نزن چک نمیکنم❌درخواست دوستی ندید🌠
نه بابا تو عید یه گله ادم ریخت خونمون

حتما  زود و سریع برو دکتر خوددرمانی نکن 

اونایی که دیر رفتن ریه شون درگیر شده و دور ازجونت فوت شدن 

ویتامینC قرص جوشان مایعات و سوپ و سیب زرد زیاد بخور 

دمکرده آویشن و چای سبز عسل تند تند بخور 

قرقره آب نمک 

من با کل خانوادم بودم ماسک بزن  دستکش بپوش وسایلتو جدا کن برو تو اتاقت میوه هم زیااد بخور

خدا مرگم بده به خدا از وقتی چشاییم رفت شک کردم ولی امروز که بویاییم رفت مطمئن شدم 

قبلش با مامانم نزدیک میشستیم 

ماسک و اینا نمیزدم 

نکنه گرفته باشه

خدا مرگم بده به خدا از وقتی چشاییم رفت شک کردم ولی امروز که بویاییم رفت مطمئن شدم  قبلش با مام ...

نگراان نباش من و مادرمم گرفتیم و با بابام و ابجیم زیر ی سقف بودیم و نزدیکشون بودیم

از الان رعایت کن از چیزا ک گفتم مامانتم استفاده کنه واس پیشگیری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقف ایران

manraham | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز