55sara333 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/19 تعداد پست: 6208 عنوان کرونا گرفتم 187 بازدید | 19 پست بچه ها چند روزه حس چشاییمو از دست دادم امروزم حس بویاییم رو کامل از دست دادمسرفه خشک دارمگلو درد و ابریزشم ندارمتست ندادم ولی تقریبا مطمئنمدعا کنید برامتجربه هاتونو بگید چیکار کنمچجوری خودمو قرنطینه کنم 1400/01/17 | 22:40 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ohhjkl عضویت: 1400/01/11 تعداد پست: 1182 داداشم خودایمنی داشت ودفاع بدنش پایین بودگرفت وهیچیش نشدفقط نبایدبترسی
venuss عضویت: 1397/04/01 تعداد پست: 9139 برو دکتر.قرص و ویتامین می ده تا بیماری پیشرفت نکنه.تو یه اتاق تو خونه خودتون باشید.
ریچل_هالیس عضویت: 1399/08/07 تعداد پست: 1675 خودتو ننداز اصلاًروحیتو حفظ کن،هیچی نیستقلیون عرق نعنا درست کن،فکر کنم دستورش توی گوگل باشه و بکشدود نداره ها😂😂آب میوه هم زیاد بخور
55sara333 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/19 تعداد پست: 6208 سفر رفتین؟ نه بابا تو عید یه گله ادم ریخت خونمون
زیزیمممم عضویت: 1399/03/25 تعداد پست: 5913 کندر توی اب جوش بنداز یکم بمونه بعد بخور تلخه ولی باعث میشه ریت الوده نشهسماق بخر بخیسون تو اب خنک بخورگلاب اصل بخور قرص سوداک از داروخونه هم تونستی بخر هرچند گرونه میون غذا بخوردمنوش اویشنالکل استفاده نکناسترس نداشته باشمایعات گرمسوپ زیااداستراحت و خواب کافیمن گرفتم ۲۳ روز خوب شدم
55sara333 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/19 تعداد پست: 6208 داداشم خودایمنی داشت ودفاع بدنش پایین بودگرفت وهیچیش نشدفقط نبایدبترسی با مامانم چجوری خودمو قرنطینه کنم به هیچی دست نزنم یعنی؟
55sara333 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/19 تعداد پست: 6208 کندر توی اب جوش بنداز یکم بمونه بعد بخور تلخه ولی باعث میشه ریت الوده نشه سماق بخر بخیسون تو اب خنک ... چجوری خودمو قرنطینه کنم نگران مامانم
زیزیمممم عضویت: 1399/03/25 تعداد پست: 5913 چجوری خودمو قرنطینه کنم نگران مامانم من با کل خانوادم بودمماسک بزن دستکش بپوشوسایلتو جدا کنبرو تو اتاقتمیوه هم زیااد بخور
منگوله_گوش_میرزا عضویت: 1399/09/08 تعداد پست: 17286 تو خونه ماسک بزن جدا بمون زود زود بگو دروپنجره هارو باز کنن هوا عوض بشه هوا جریان داشته باشه امکان سرایتش کمتر میشه به مامانتم بگو محض احتیاط ماسک بزنه ❌مخالف نظرم بودی ریپ نزن چک نمیکنم❌درخواست دوستی ندید🌠
quin۷۲ عضویت: 1399/11/15 تعداد پست: 4951 نه بابا تو عید یه گله ادم ریخت خونمون حتما زود و سریع برو دکتر خوددرمانی نکن اونایی که دیر رفتن ریه شون درگیر شده و دور ازجونت فوت شدن ویتامینC قرص جوشان مایعات و سوپ و سیب زرد زیاد بخور دمکرده آویشن و چای سبز عسل تند تند بخور قرقره آب نمک
55sara333 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/19 تعداد پست: 6208 من با کل خانوادم بودم ماسک بزن دستکش بپوش وسایلتو جدا کن برو تو اتاقت میوه هم زیااد بخور خدا مرگم بده به خدا از وقتی چشاییم رفت شک کردم ولی امروز که بویاییم رفت مطمئن شدم قبلش با مامانم نزدیک میشستیم ماسک و اینا نمیزدم نکنه گرفته باشه
زیزیمممم عضویت: 1399/03/25 تعداد پست: 5913 خدا مرگم بده به خدا از وقتی چشاییم رفت شک کردم ولی امروز که بویاییم رفت مطمئن شدم قبلش با مام ... نگراان نباش من و مادرمم گرفتیم و با بابام و ابجیم زیر ی سقف بودیم و نزدیکشون بودیماز الان رعایت کن از چیزا ک گفتم مامانتم استفاده کنه واس پیشگیری