2777
2789

دختران افتاب

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاه شطرنج 

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 
ناتاشا . آبنبات چوبی . ناتاشا خیلی قشنگه عاشقش میشی


اینا رو پی دی اف بود خوندم کتابایی ک خوندم . خانه ای در سایه . نامه ای به خدا . نگاهم در چشمانت نمی‌خوابد

یه روز انقدر موفق بشم ک حسرت دیدنم به دل خیلیا باشه .♡⁩.
خانم آقای ممدتوکس  املاشو بلد نیستم خارجیه ترجمه شده  بانوی قصه  گلبرگ  ماهی ...

قرار نبود  گناهکار  درهمسایی گودزیلا اشرافی شیطون بلا  دختر فوتبالیست  باورم کن  اشوان و سوگند اسم رو یادم نمیاد  

دختره اسمش طناز بود با دوتا داداش سیامک و سیاوش وااای خدا اسما رو یادم نمیاد وگرنه میترکوندم 😣😭😭

  מרים  
قرار نبود  گناهکار  درهمسایی گودزیلا اشرافی شیطون بلا  دختر فوتبالیست  باورم کن ...

وای این رمانه که اشوان و سوگند بودنو من خیلی وقت پیش خوندم ولی اسمشو یادم نیس میخوام باز بخونمش

نمیتونی یکم فکر کنی ببینی اسمش چی بود 😣

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 
وای این رمانه که اشوان و سوگند بودنو من خیلی وقت پیش خوندم ولی اسمشو یادم نیس میخوام باز بخونمش نمی ...

ایسته کن پس از نت میتونم بگیرم حتما میدم بهت لایک پلیز 

  מרים  
اگه بدونی پیدا کردم اسمشو 😉

مرسی عزیزم

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز