2777
2789

منم شوهرم اینطوری بود قبلا الانم اگه خیلی عصبی بشه هست تنهاترین راه اینه که تو هم متقابل بد دهنی کنی که بفهمه چقدر بده و بعد هم زود آشتی نکنی. 

خدایا آرامشی عطا کن به خودم و همه. 

بگو آینه آینه

سریع محل و ترک کن

 صبح امروز کسی گفت به من.     تو چقدر تنهایی،گفتمتش در پاسخ تو چقدر حساسی،تن من گر تنهاست دل  من با دلهاست دوستانی دارم ببهتراز برگ درخت یاد شان در دل من قلبشان منزل من صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق.                                                      عشق از این بیشتر؟ که تو لبخند بزنی و من برای چال گونه ات بمیرم                                                           تو چشمات می خوام غرق شم روز و شب هواتو تنفس کنم زنده شم به حدی اسیرم کنی تو چشات با تو از زمین و زمان کنده شم نباشی بپوسم تو حجم خودم تو تنهاییام بی تو نابود شم حصاری بکش از خودت دور من می خوام به تو یک عمر محدود شم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دقیقا شبیه پدرشه

خوب دیگه یا باید سکوت کنی یا باید مثل خودش باشی که باز من میگم جوابشو نده وقتی شروع میکنه برو تو اتاق درو ببند هندزفری بزار آهنگ گوش کن که از حرفاش ناراحت نشی 

زندگی زیباست... هر روزت را در لحظه حال زندگی کن ، بخاطر کسی که هستی سپاسگذار باش ، و از جهان پیرامونت قدردانی کن🙏🙏🙏

بیشتر سکوت میکنم اما گاهی واقعا تحملم تموم میشه جواب میدم اونم بیشتر قاطی میکنه بهم حمله میکنه جلوی پسرسه سالم 

اونم میا جلو عین باباش فشم میده 

خیلی داغون میشم نمیدونم چیکارکنم بارها تو آرامش حرف زدم باهاش ولی درک نمیکنه همون لحظه هم بددهنی میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792