zohre_tn مدیر استارتر عضویت: 1399/12/18 تعداد پست: 75 عنوان حاملگی 58 بازدید | 2 پست سلام خانوما 4 روزه عقب انداختم امروز رفتم سونو، باردار نبودم آخه ماه گذشته دارو برای باروری استفاده کردم کلومیفن، آمپول سینال اف، امپول اوویترال نمیدونم چرا پریود نشدم برم آزمایش خون یا حامله نیستم دیگه؟؟ 1400/01/17 | 00:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zohre_tn مدیر استارتر عضویت: 1399/12/18 تعداد پست: 75 خب بعد۴روز تاخیر ک تو سونو مشخص نمیشه....باید ازمایش بدی مرسی عزیزم فردا صب میرم آزمایش