من یه سال کامل هیجا نرفتم همش تو خونه بودم
عید برامون از شهرستان مهمون اومد همشونم سرکار میرفتن
چیکار کنم دیگه شعور نداشتن
الانم چند روزه سرفه های خشک دارم گلوم خشکه
از امروز صبح مزه هیچیووووو دیگه نمیفهمم
بدن درد یکم دارم تنگی نفس دارم
تبم دارم
نمیبخشمشون
منی که رعایت میکردم الان باید کرونا بگیرم که اینا حوصلشون نمیکشید تو خونه هاشون بمونن
بچه ها مامانم میترسم بگیره ازم تا امروز رعایت نمیکردم از اتاقم میومدم بیرون بگید چیکار کنم