من میخوام برم اسلیو کنم چون دیگه این وزن پایین بیا نیست و داره جوونیمو ازم میگیره
نه میتونم با دوستام برم جایی
نه مهمونی دعوت میشم میرم
یه کافه ای چیزی کافیه بریم همه چششون به کنه که من چی سفارش میدم
بعد میشنوم ریز ریز میگن با این وزن و هیکلش باز داره مثلاً شکلات میخوره یا پیتزا گرفته !
خب اگه میتونستم نخورم که نمیخوردم😔ولی معده بزرگ شده که باید عمل کنم کوچیک بشه مثل خواهرم اون ۵ ساله عمل کرده راحت شده کلا دست برمک قلیزاده سبکه خداروشکر نگران بعدش و دردش نیستم
فقط برم راحت شم 😔