بخدا خستم
خسته شدم از بس درد کشیدم
خستم از این بیماری لعنتی😭
خستم از بس ازم خون رفت
از سن کم بچگی نکردم درد کشیدم تا الان هر چند هنوزم سنم کمه
همش حسرت همسنام رو میخورم که سالمن😭
بخدا با این همه درد دیگه نمیکشم😭
خدا رو شکر کنید سالمین😢خوش به حالتون بخدا بهترین نعمت سلامتیه
برای منم آرزوی مرگ کنید دیگه نمیکشم