2777
2789
عنوان

دعا کنید بمیرم

62 بازدید | 6 پست

بخدا خستم

خسته شدم از بس درد کشیدم

خستم از این بیماری لعنتی😭

خستم از بس ازم خون رفت

از سن کم بچگی نکردم درد کشیدم تا الان هر چند هنوزم سنم کمه

همش حسرت همسنام رو میخورم که سالمن😭

بخدا با این همه درد دیگه نمیکشم😭


خدا رو شکر کنید سالمین😢خوش به حالتون بخدا بهترین نعمت سلامتیه

برای منم آرزوی مرگ کنید دیگه نمیکشم

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡

خدا کمکت کنه عزیزم نا امید نباش

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا کمکت کنه عزیزم نا امید نباش

به خدا دیگه نمیکشم به مرگمم راضیم

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡
ایشالله خداشماروهم شفابده وحالتون خوب بشه ناامید نباش مگه مریضیت چیه 

همورویید

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡
به خدا دیگه نمیکشم به مرگمم راضیم

بازم نا امید نشو عزیزم

خدا هیچوقت بنده هاشو رها نمیکنه

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

عزیز دلم سلامتی رو خداوند بخشنده بهتون ببخشند 

لطفا برای فروش رفتن منزل مون به قیمت مورد رضایت و خرید خونه مناسب دعا کنین سپاسگزارم ❤️ میشه لطف کنید  برای نی نی دار شدن تمام منتظران و سحر دعا کنین و همین طور سرو سامان زندگی تمامی جوانان از جمله برادرم ،‌‌سلامتی مادرم و بهبود اوضاع مالیم دعا کنین.الهی دعای خیرتون به عالیترین نحو در حق شما و عزیزانتون مستجاب بشه الهی آمین🌹لطفاً برای شادی روح جوان فوت شده یک صلوات یا فاتحه بفرستید خداوند بخشنده به رفتگان شما هم رحمت و مغفرت عطا کنند ممنون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز