2777
2789
عنوان

بارداری

104 بازدید | 11 پست

سلام من ب طور طبیعی بد از سه بار ای یو ای ک یبارش بارداری پوچ بود و دوبار انتقال منفی باردار شدم    الان ب طبق پریودی 6هفته.4 روز هستم وقتی شیاف میزارم ترشح قهوه ای ابکی میاد ک فک کنم با شیاف قاطی میشع،،،، رفتم سونو گفت ک 6هفته دو روزی و ساک بارداری کیسه زرد رویت شد جنین نبود دکتر سونو گفت ک طبیعی ولی دکترم گفت معلوم نیی باید تکرار شه کسی اینجوری بوده تورو خدا دعا کنید برام..... امن یجیب مضطراذا و یکشف سو

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مامانای شهریور یا مهر ۱۴۰۰


گروه واتساپ زدم برا سوالا و تبادل نظراتمون ک دیگه اینجا التماس نکنیم بیاین تاپیکم شونصد تا تاپیک بی جواب بزنیم😃😂

هر کی دوس داره درخواست خصوصی بده لینک بدم یا شمارشو بده عضو کنم



لطفا برای سلامتی بچم💚صلوات💚بفرستین

نگران نباش عزیزم منم همینجوری بودم ،اولش رفتم جنین دیده نشد ،فقط ساک بود ،بعد از دو هفته صدای قلبشو شنیدم ،راستی شیاف رو اگه سیکلوژست استفاده میکنی مقعدی استفاده کنی بهتره تاثیرش ،در مورد لک بینی هم نگران نباش من هم هفته پنجم و ششم و هم هفته هشتم و دهم لک بینی داشتم ،دکترم گفت استراحت کن ،نزدیکی نداشته باش و کار سنگین انجام نده ،تا هفته یازدهم همه چی حل شد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792