2777
2789
عنوان

خال چشمی👁👁😭😭😭😭

294 بازدید | 8 پست

سلام چند روزی بودکه سوزش چشم داشتم درد در ناحیه ی پیشونیم و اطراف چشم پس از مراجعه به دکتر گفتن که کیست ملتحب داری یا همون خال چشم در جایی دیدم که خوش خیمه میخواستم بدونم که کسی تجربه عمل داشته چجوری بوده چقدر هزینه داشته تروخدا جواب بدید دارم از استرس اینکه کور بشم میمیرم😭😭😭😭🥺

با ارزش ترین چیزدل ادم هاستاگه کسی بهت سپردش *امانتدار خوبی باش*

اسم علمیش شالازیون هست

من داشتم با لیزر برداشتمش 

۱۳ سالم بود اون موقع 

هزینه اش هم یادم نیس چون ۶ سال پیش اینکارو کردم

ولی با بیحسی انجام میدن و درد و سوزش داره 

سوزش خیلی شدید حین عمل داره😥

تدریس خصوصی زیست وریاضی وفیزیک و شیمی پایه و کنکور با مبلغی که رضایت داشته باشید😍خودمم دانشجو ام و رتبه زیر ۵۰۰  منطقه ۲کنکور۹۹ بودم و امیدوارم که بتونم کمک کنم به دوستای عزیزم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسم علمیش شالازیون هست من داشتم با لیزر برداشتمش  ۱۳ سالم بود اون موقع  هزینه اش هم یاد ...

وااااایی 😭😭😭😭😭

با ارزش ترین چیزدل ادم هاستاگه کسی بهت سپردش *امانتدار خوبی باش*
وااااایی 😭😭😭😭😭

عب نداره خودتو ناراحت نکن اول بهت پماد و قطره میدن 

اگه خوب نشد عمل میکنی

برا من خوب نشد 😪عملیدمش

تدریس خصوصی زیست وریاضی وفیزیک و شیمی پایه و کنکور با مبلغی که رضایت داشته باشید😍خودمم دانشجو ام و رتبه زیر ۵۰۰  منطقه ۲کنکور۹۹ بودم و امیدوارم که بتونم کمک کنم به دوستای عزیزم
عب نداره خودتو ناراحت نکن اول بهت پماد و قطره میدن  اگه خوب نشد عمل میکنی برا من خوب نشد 😪عم ...

اوکی مرسی

با ارزش ترین چیزدل ادم هاستاگه کسی بهت سپردش *امانتدار خوبی باش*
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش