2777
2789
عنوان

شوهر غرغرو

205 بازدید | 14 پست

آقا با شوهر غرغرو چه باید کرد؟! مخصوصا وقتی می خوایم با خانواده من رفت و آمد کنیم. اولش چرا اینو می پوشی چرا آرایش می کنی بعدش چرا تو جمع گفتی عکس بگیریم برگشتنی چرا اینو گفتن اونو نگفتن پلی وقتی من میرم خونه خانواده اون هر کار کنم هیچی نمیگم چون از غر زدن خوشم نمیاد. تو همه زمینه ها غر میزنه تو این یکی بیشتر... موندم چی کارش کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توام من بعد ازخونه اونا برگشتی یسره غر بزن

در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش   یه مردادیه جذاب   

سکوت بد جواب میده تحویلش نگیر موقع غر زدن

 گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید/همه جا زمزمه عشق نهان من و توست-زندگی به من آموخت که قضاوت کردن، غلط‌ترین کار جهان است و بهتر است مسئولیت آن را از گردن خود وانهیم.
آفرین خیلی حسوده

معمولا مردا حسادتشونو با غر خالی میکنن...مخصوص سمت خانواده همسر...شما اگه واستون راحته بیشتر ازش تعریف و تمجید کن 

ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋɴᴇss ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ ᴏɴʟʏ ɢᴏᴅ ʜᴇᴀʀs ʏᴏᴜ..
دقیقا. منم برخورده حوصله ام سر رفته هی می‌خوام جواب پس بدم بدتر میشه

البته باید ببینید ریشه این برخورد با خانوادتون چیه 

در واقع یک نفرتی توی وجودش از خانواده شما نقش بسته که داره با غر زدن به شما حس نفرتشو تخلیه می‌کنه 

حتما در گذشته چالشی داشتید 

یکبار برای همیشه توی یک لحظه خوب و موقعیت مناسب بذارید در موردش صحبت کنه ببینید چی تو دلش مونده



 گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید/همه جا زمزمه عشق نهان من و توست-زندگی به من آموخت که قضاوت کردن، غلط‌ترین کار جهان است و بهتر است مسئولیت آن را از گردن خود وانهیم.
معمولا مردا حسادتشونو با غر خالی میکنن...مخصوص سمت خانواده همسر...شما اگه واستون راحته بیشتر ازش تعر ...

قبلا این روش رو امتحان کردم دو بار که تعریف کنی میگه من و خانواده ام از تو و خانواده ات بهتر و بالاتریم و بد اخلاق میشه

البته باید ببینید ریشه این برخورد با خانوادتون چیه  در واقع یک نفرتی توی وجودش از خانواده شما ...

اینکه چرا دعوتش نمی کنن خونه شون در صورتی که خودش آدم خوش رفت و آمدی نیست و خیلی ادا داره اما خانواده من ساده و بی آلایش هستن

اینکه چرا دعوتش نمی کنن خونه شون در صورتی که خودش آدم خوش رفت و آمدی نیست و خیلی ادا داره اما خانواد ...

خوب صحبت یک عمر زندگیه باید باهم حلش کنید بگید من که نمیتونم از خانواده ام بگذرم همینطور که تو نمیتونی 

پس اگه خوشت هم نمیاد باید بخاطر من تحمل کنی 

اینا چیزایه که قابل حله 


 گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید/همه جا زمزمه عشق نهان من و توست-زندگی به من آموخت که قضاوت کردن، غلط‌ترین کار جهان است و بهتر است مسئولیت آن را از گردن خود وانهیم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز