بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
صورتم یکم جوش داره و جای جوش کدومش خوبه ؟ شما چیا رو استفاده کردی ؟
من خودم تونرشو استفاده کردم انقد گرون شده دیگه نمیخرم و مادرم نیاسنیامید اسید و کافئین (دور چشم) شو استفاده کرد خیلی راضی بود ولییی اگه برای جوش و لایه برتری میخواین و پوستتون به اسید عادت داره حتما اون قرمز رنگشو(الان اسمش یادم نیس) که بعد ۱۰ دقیقه میشوری رو بخرین
پوست من مستعد جوش هست و من امتحانی سرم نیاسیدامیدشو از آنلاین شاپ معتبری خریدم عالیه صبح و شب استفاده میکنم و الان بازم میخوام هر ماه محصول دیگه شو بخرم به نظرم عالی بود و تاثیر گذار
به نظرم کم میخری ولی یه چیز درست میخری و پولتو دور نمیریزی