2777
2789
عنوان

مشورت گرفتن...

98 بازدید | 10 پست

سلام عزیزای دل میخواستم ازتون مشورت بگیرم میخوام یه تصمیمی بگیرم ولی نمیدونم درسته یانه. شوهرم کارگرپمب بنزین باحقوق یک میلیون ونهصد دوتاهم بچه داریم یکیشون هم مریضه خرجش بالاست یعنی هفته ای دوجلسه کلاس باید ببریمش دکترش هم که تهران همش باید بااتوبوس ببریمش تهران. مستاجرهم هستم پس اندازی هم اصلا نداریم ماهی یک میلیون وسیصدوپنجاه هم قسط داریم باکرایه خونمون. بخاطره دخترم که مشکل داره خرجون خیلی بالا رفته همش کم میاریم. به نظرتون شوهرمو بفرستم تهران یه کاری پیداکنه که حداقل حقوقش بیشترازاینجا باشه نمیدونم میترسم کاراینجاشو ازدست بده اونجاهم کاربراش پیدانشه به نظرتون چکارکنم؟؟؟؟ 

تعداد رای : 5
نظرسنجی
.
1
20%
.
0
0%
.
1
20%
.
3
60%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی دوس دارم کارکنم ولی دوتا بچه پشت سرهم دارم یکیشون هم که مشکل شنوایی داره بخاطره سمعک و پروتزی که توسرشه مال کاشت حلزون بایدهمش کنارم باشه اصلا نباید بخوره زمین

اولأ تا کار پیدا نکرده که نباید کارشو ول کنه. ثانیأ تهران شهر بی در و پیکیریه خدای نکرده یکی آویزونش نشه بیای ابروشو درست کنی چشمشو کور کنی. تو شهر خودتون نمیتونی کار درمانی ببری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792