2777
2789
عنوان

بیاین عکس📷☺

| مشاهده متن کامل بحث + 906 بازدید | 90 پست
شبیهه گلشیفته بودی؟

اره

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@سوااااال  

علیک سلام  جواب سلام واجبه ها  میگم واجبه  سلام کن عه  زود باش  وگرنه سر پل صراط یقتو میگیرم      ماه مبارک رمضان نیز به اتمام رسید دوست عزیز  یقتو سفت بچسب  دین دین دین   به برکت ماه مبارک شوال ماه مبارک رمضان رو جبران میکنم به ازای هربار سلام نکردن دوباره یقه شما گرفته میشود  

@tanha77  

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    

@tanha77  

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    

عکس دوره ولی کوچیکترین شباهتی نمیبینم

گر نداری دانش ترکیب رنگ                                       بین گل ها، زشت یا زیبا مکن                                    خوب دیدن، شرط انسان بودن است                           عیب را، در این و آن پیدا مکن
از امضات یهو ترسیدم🤣

نترس عزیزم کاریت ندارم😂

علیک سلام  جواب سلام واجبه ها  میگم واجبه  سلام کن عه  زود باش  وگرنه سر پل صراط یقتو میگیرم      ماه مبارک رمضان نیز به اتمام رسید دوست عزیز  یقتو سفت بچسب  دین دین دین   به برکت ماه مبارک شوال ماه مبارک رمضان رو جبران میکنم به ازای هربار سلام نکردن دوباره یقه شما گرفته میشود  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش