2777
2789
عنوان

جای جوش

101 بازدید | 6 پست

سلام 

کسی کرم خوب برای جای جوش که قهوه ای مونده می دونه؟وقتی جوش میزنه صورتم زود خوب میشه ولی جاش میمونه مخصوصا رو گونه هام

کرم دور چشمم برای تیرگی میدونید چی خوبه برای زیر 25سال؟

اگه جدیده و کمتر از یکماه که ایجاد شده ترمیم کننده بهترین برندیم که میشناسم سیکالفیت هست

اگر هم که قدیمیه ضدلک که من آزلاک سسدرما رو خیلی دوست دارم

اسکراب هم هفته ای یکبار ملایم انجام بده که اون هم من از تری هات راضیم 

اگه هم جاش چال شده که باید پیش پزشک بری و درمانای کلینیکی رو امتحان کنی

تیرگی دور چشم ارثی هم از بین نمیره ، اما سرم کافئین اوردینری واسه خیلیا خوب بوده ،درماتیپیک هم خوبه که ایرانیم هست 

و اینکه ببخشید اگه قیمت چیزایی که گفتم به صرفه نیست 

میتونی با هرچیز دیگه‌ای که بهت میسازه جایگزین کنی

خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن                                اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!  

آبرسان میزنی؟؟ خیلی میتونه کمک کننده باشه برای پوست ک بتونه خودشو ترمیم کنه و جای جوش بره 

اگه پوستت چربه از سرم استفاده کن به جای کرم و همینطور صحبتایی که بالا دوستمون گفتن اگه قرمزه ترمیم کننده و اگه قهوه ای شده ضد لک میتونی در کنارش از سرم ویتامین سی و شوینده روشن کننده استفاده کنی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون ابرسان خوب برای پوست چرب میدونین

قیمت پایین وچه حدودا ۹۰ 

مناسب نیتروژینا حدود ۲۶۰

بالا سرم اوردینری ۴۰۰ من اینو استفاده میکنم عالیه برای دور چشمم کافئینشو میخوام بگیرم تعریفشو خیلی شنیدم روی تیرگی موثره


قیمت پایین وچه حدودا ۹۰  مناسب نیتروژینا حدود ۲۶۰ بالا سرم اوردینری ۴۰۰ من اینو استفاده میکنم ...

ممنون عزیزم محصولات اوردینری و بادی شاپ خیلی خوبن من روغن ارگانش اردینری داشتم عالی بود 

ممنون عزیزم محصولات اوردینری و بادی شاپ خیلی خوبن من روغن ارگانش اردینری داشتم عالی بود 

اره من فیس واش و  تونر تی تری بادی شاپ و دارم خیلی راضی ام برای پوست چرب عالی ترینه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریحون کاشتم

woookiiii | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز