2777
2789
عنوان

عشق قدیمی...

| مشاهده متن کامل بحث + 434 بازدید | 23 پست
اگه اومد دایرکت از احساست زیاد چیزی نگو، خیلی این کارت رو معمولی جلوه بده

خداکنه بچه بازی درنیاره فقط بخاطر اینکه روابط خانوادگی بهم خورده و بهش گفتن از من فاصله بگیره به سرش بزنه فامیل بفهمن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خداکنه بچه بازی درنیاره فقط بخاطر اینکه روابط خانوادگی بهم خورده و بهش گفتن از من فاصله بگیره به سرش ...

ببین این یه حرکتیه ک اگه احساسی بهت داشته باشه برات میجنگه

ولی اگه کاری نکنه خیالت راحت میشه ک زیاد احساسی نداشته...

پسر 21 قابل اعتماد نیست. آیندتو حروم نکن.

سلام ببخشيد پسر ها از چند سالگي به بعد قابل اعتمادن؟خيلي ممنون ميشم جواب بدين🌸

نمیدانم که چرا زنانگی باید با ضعیف بودن مرتبط باشد. زنان باید آزاد باشند که آنچه هستند را ابراز کنند، آن هم بدون این که فکر کنند که من باید مثل یک مرد رفتار کنم یا این که برای موفق شدن نباید سر و صدا کنم این افکار در حقیقت راه خوبی برای ضعیف نگه داشتن زنان هستند!!! 
قانون خاصی نیست معمولا 30 به بالا. زیر 25 تو این دوره زمونه واقعا نه.

خيلي ممنون😊اخه واقعا توي سني ام كه احتياج دارم اين نصيحتارو بشنوم چون خيليا توي اين سن ميان توي زندگي ادم و نميدوني بايد چكار كني

نمیدانم که چرا زنانگی باید با ضعیف بودن مرتبط باشد. زنان باید آزاد باشند که آنچه هستند را ابراز کنند، آن هم بدون این که فکر کنند که من باید مثل یک مرد رفتار کنم یا این که برای موفق شدن نباید سر و صدا کنم این افکار در حقیقت راه خوبی برای ضعیف نگه داشتن زنان هستند!!! 
خيلي ممنون😊اخه واقعا توي سني ام كه احتياج دارم اين نصيحتارو بشنوم چون خيليا توي اين سن ميان توي زند ...

خواهش عزیزم اگر خودت هم همین سنی هستی فقط فعلا به درس و شغل جدی فکر کن. پسرا فقط در حد سرگرمی و فان.

سلام ببخشيد پسر ها از چند سالگي به بعد قابل اعتمادن؟خيلي ممنون ميشم جواب بدين🌸

راستشو بخوای هیچوقت.

من خودم سنم زیاده. احتمالا جای مامان خیلی هاتون هستم. پس حرفم رو تجربه هست. 

خواهش عزیزم اگر خودت هم همین سنی هستی فقط فعلا به درس و شغل جدی فکر کن. پسرا فقط در حد سرگرمی و فان.

من ١٨ سالمه..مرسي بابت راهنماييت😍

نمیدانم که چرا زنانگی باید با ضعیف بودن مرتبط باشد. زنان باید آزاد باشند که آنچه هستند را ابراز کنند، آن هم بدون این که فکر کنند که من باید مثل یک مرد رفتار کنم یا این که برای موفق شدن نباید سر و صدا کنم این افکار در حقیقت راه خوبی برای ضعیف نگه داشتن زنان هستند!!! 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز