2777
2789
عنوان

بارداری

57 بازدید | 4 پست

سلام دوستان..من چهار ماه باردارم .دکتر منع رابطه نکرده منو.هیچ مشکلیم نداشتیم نه خودم نه بچه.اما وقتی رابطه دارم روز بعد زیر شکمم تیر میکشه و درد میکنه.واژنمم درد میکنه حتی ..به نظرتون مشکل خاصی دارم یا طبیعیه 

طبیعی هستش نگران نباش اگه با استراحت خوب میشه و یه روز بیشتر نی مشکل نیست 

شکر ....بابت تمام زندگیم اگر مادرم زود رفت اگر پدرم مرا رها کرد اگه فرزند ارشدم نیومده ترکم کرد اما به جاش دختری دارم که نفس مامانشه همسر ی دارم که جونم براش در میره و قراره مادر یه نی نی دیگه بشم چی از این بهتر که تنمون هم سالمه همینا بسه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تو دوران بارداری م اینجوری بودم اگه همش درد میکشی طبیعی نیس ولی اولاش درد میکنه و درد میره جای نگرانی نیس

دکترم ک به من اینو گفت ولی اگه لکه بینی داری سریع برو پیش دکتر زنان خوب ک بهت دکتر مریم حاتمی رو معرفی میکنم ک دکتر منم بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792