2777
2789
عنوان

کمک

37 بازدید | 5 پست

بچه ها من این ماه سومین ماه اقداممه وتازه پاک شدم ۸ ماه عروسی کردم و ۲۰ سالمه پاپ اسمیر وسنو و ازمایش قبل بارداری دادم سالم بودم اما باردار نشدم هنو بنظزتون برم دکتر؟کیست واینام ندارم پریودمم دقیقع جز این ماه ک ۴ روز عقب زد بنظرتون چیکارکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دکتربرام نوشت شبی یدونه هاااا امایادم رفته بود اصلا خوب شد یادم اوردی فدات بشم اسید فولیک کمک میکنه؟

اره یکی از دوستام مثل شما بود هیچ مشکلی نداشت دکتر فقط بهش اسیدفولیک دادباردارشد.منم ماه اول اقدام نشدم ماه بعدفولیک خوردم باردارشدم

اره یکی از دوستام مثل شما بود هیچ مشکلی نداشت دکتر فقط بهش اسیدفولیک دادباردارشد.منم ماه اول اقدام ن ...

اعههه من تااالان چرا نخوردم پس فک میکردم الکی داد مرسی خاهری ازمحبتت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز