2777
2789
عنوان

نام دختر

285 بازدید | 13 پست

دوستان بین اسم آناهیتا و آتوسا کدوم قشنگ تره؟ چون خارج ایران هستیم آناهیتا رو میتونن آنا صدا کنن . آتوسا رو هم میتونن صدا کنن یه کم کوتاه تره اسمش ولی آناهیتا نرم تره. ممنون میشم نظر بدید

تعداد رای : 10
نظرسنجی
۱
7
70%
۱
3
30%

کجایین

             Hewho                                kneels before god can stand befor               🦋   anyone.                                                                                                                                                                                                       کسی که                      در مقابل خداوند زانو بزند                                                                                                       میتواند در مقابل هرکسی بایستد💙.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گزینه یک آناهیتا، گزینه ۲ آتوسا

اناهیتا😍🦋

             Hewho                                kneels before god can stand befor               🦋   anyone.                                                                                                                                                                                                       کسی که                      در مقابل خداوند زانو بزند                                                                                                       میتواند در مقابل هرکسی بایستد💙.

آتوسا رو بیشتر دوست دارم ولی بنظرم سختش میشه آناهیتا بزارید تلفظش راحت‌تره

خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن                                اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!  

آتوسا شخصیت خوبی نبوده اگه تاریخ خونده باشید. من بودم اسمشو رو بچه ام نمیذاشتم


اناهیتا هم خیلی طولانیه. خب همون انا بذارید. البته معنیشو نمیدونم. به ترکی که یعنی مادر

ای خدا ۲۵۰هزار شهید تقدیم کردیم ولی تو سایت کشورمونم نباید بگیم فلان...اینکه دشمنان شبکه های پرس تیوی و العالم و... رو مسدود کردن درک میکنم. ولی اینکه اینجا که داخلیه چرا سکولار اداره میشه خدا میدونه...                                                                          دوران بزن در رو گذشته؛  بزنید،                     می خورید!                                                         (🇧🇭+🇮🇶+🇩🇿+🇮🇷+🇱🇧+🇱🇾+🇸🇾+🇸🇩+🇦🇫+🇾🇪)💪✌  تصورشم شیرینه 💓          
چطور؟ شاهزاده ایرانی بوده 


بله شا۶زاده ایرانی بوده ولی... خودتون سرچ کنید

ای خدا ۲۵۰هزار شهید تقدیم کردیم ولی تو سایت کشورمونم نباید بگیم فلان...اینکه دشمنان شبکه های پرس تیوی و العالم و... رو مسدود کردن درک میکنم. ولی اینکه اینجا که داخلیه چرا سکولار اداره میشه خدا میدونه...                                                                          دوران بزن در رو گذشته؛  بزنید،                     می خورید!                                                         (🇧🇭+🇮🇶+🇩🇿+🇮🇷+🇱🇧+🇱🇾+🇸🇾+🇸🇩+🇦🇫+🇾🇪)💪✌  تصورشم شیرینه 💓          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز