خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟ / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدایا شکرت که هستی... خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت... شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.
خدایا شکرت که هستی... خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت... شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.
ی سری دختر داییم موهاشو پسرونه کرده یود تو عروسی خواهرش...ی دامن خییلی کوتاه مشکی جذب پوشیده بود با یه تاپ بندی کرمی ک پشت کمرش لخت بود و یه برچسب خالکوبی گنده زده بود اندامشم لاغر عروسکی بود پوستشم سبزه خخخیلی خوشکل شد