zohre_tn مدیر استارتر عضویت: 1399/12/18 تعداد پست: 75 عنوان تست منفی 51 بازدید | 2 پست سلام امروز تست گذاشتم منفی بود ممکنه زود گذاشته باشم؟؟ 13 روز پیش آمپول اوویترال زدم تا 13 ام باید پریود بشم زود گذاشتم یا منفیه دیگه؟؟ 1400/01/07 | 22:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گوگولی_ناز۱۳۶۹ عضویت: 1399/08/09 تعداد پست: 4126 زود گذاشتی یه هفته دیگه باید بذاری تو که آخر گره رو باز میکنی پس چرا امروز و فردا میکنی. میشه برای خواسته دلم صلوات بفرستی