2777
2789
عنوان

بختک😬

325 بازدید | 24 پست

صبح یه لحظه خوابم رفت کلا بدنم بی حس شده بود چشمامو نمیتونستم باز کنم یکی جلوم گفت جونتو گرفتیم

منم با سختی میگفتم اعوذ بالله من الشیطان الرجیم خیلی بد بود خیلی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فلج خوابه 

منم چن بار شدم چشمام باز بود البته 

ولی حتی نمیتونستم دندونامو از هم جدا کنم کسیو صدا بزنم، 🤦‍♀️

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 
فلج خوابه  منم چن بار شدم چشمام باز بود البته  ولی حتی نمیتونستم دندونامو از هم جدا کنم ...

شوھرمم زیاداتفاق میوفتہ براش،واقعاسختہ،من سریع بیدارش میکنم کلی خوشحال میشہ😀

وخدایی که بشددددت کافیست❣
شوھرمم زیاداتفاق میوفتہ براش،واقعاسختہ،من سریع بیدارش میکنم کلی خوشحال میشہ😀

چطور متوجه میشی این اتفاق واسش افتاده؟ 

من یبارش خواهرم کنارم خواب بود دقیقا 

میدیدمش ولی نمیتونستم کاری کنم یا صداش بزنم که تکونم بده خیلی حس بدیه 

ANTP_A         زمانی میتونی موفق باشی که جای قلبت با عقل تصمیم بگیری... منطق برات تو اولويت باشه... احساسات هیچ جایی تو تصمیم هایی که میگیری نداشته باشن...شاید مردم بهت بگن قلب نداری... شاید بگن تو چقدر مغروری... ولی بدون اونقدری موفق هستی که حرفاشون ذره ای تاثیر نمیذاره روت....من اینطور تونستم موفق باشم... (حرفام شعار نیست و تماما حقيقت زندگی منه)#تجربه_شخصی.. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز