2789
عنوان

اعتماد به نفس دخترا و پسرا

95 بازدید | 7 پست

به نظر شما چرا انقدر اعتماد به نفس ما دخترا کمه و انقدر پسرا اعتماد به عرش دارن ؟؟؟

خسته شدم انقدر شنیدم از دخترا که من چاقم لاغرم زشتم دوست نداشتی ام. اونوقت پسرا با اینکه بعضیاشونم زشتن دختر شبیه فرشته می‌خوان!!! هزارتا ایراد دارن ولی یه بار نمیکنم من زشتم همشم خودشونو دست بالا میگیرن بعضیاشون بیکار و بی پولن خیلی راحت دخترای پولدار مستقل میچسبن بهشون

همینه که تو رابطه های یه طرفه و سرد می‌مونیم می‌ذاریم هر بی دست و پایی دلمونو بشکنه و باهاشون بازی کنه در صورتی که ما دخترا واقعا خوشگل و قوی هستیم .. بیاین تغییر کنیم ارزش خودمونو بدونیم


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پسرا خودشون به هم نوع خودشون اعتماد بنفس میدن یه سر به کامنتای پیجشون بزن داداشمی  عشقیی سل ...


آره متاسفانه حسودی ام خیلی زیاده همین حسودی ام به خاطر اینه که هیشکی خودشو همینطوری که هست دوس نداره

خودمو نمیگم کلا میگم البته خودمم قبلاً همش میگفتم زشتم‌ ولی دیدم خیلیم خوبم طرف مقابلم زشته   ...

اره بابا دردت بزنه توی فرق سر اون خدا های اعتماد بنفس😐جن هم باشن اخر یکیشون هست بش بگه سالاری رفیق😐

(:
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز