2777
2789
عنوان

پریودی

41 بازدید | 0 پست

سلام

ما اقدام داشتیم این بار سوممون بود

البته زیر نظر پزشک چون نامنظمی پریودی دارم

بهم شیاف پرژسترون داده بود ک وقتی حامله نبودم مریود شم.

وقتی تموم شد شیافم لک بودم ک فرداش نه پسفرداش خونریزی خوب داشتم ۲روز .دیروز ک روز ۳بود یعنی جمعه یهو از صبحش لک شدو قطع

جریان چیه بنظرتون شنبه یعنی امروزم ساعت۲میرم دکترم ببینم چرا اینجور شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دختر باکره

mania332 | 15 ثانیه پیش

یادگیری پیانو

matilda07 | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز