2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برنامه ریزی درست + تلاش

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !

منم یازدهمم 

برنامت برا عید چیه؟

دیگه اگه بخوایم سال اول قبول شیم باید تابستون کامل دهم یازدهمو ببندیم

بدبختیا داره شروع میشه😂😣

🦋🖤Johnny depp fan🖤🐰                                            #پاترهد○-○⚡    #slytherin🍏                                              زرتشت چه زیبا گفت : ای کاش آنقدر آب داشتم تا جهنم را خاموش می کردم و آنقدر آتش داشتم تا بهشت را می سوزاندم، که مردم خدا را برای خودش بپرستند نه برای بهشت و جهنم :)🌌                                               

تلاش+ارادع+برنامه ریزی درست+ازمون مکرر+تحلیل!!!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     

بچه ها بیاین تاپیک اخرم...سوال کنکوری دارم کسی جواب نمیده

برنامه های من برای ۱۴۰۰💖قبولی کنکورم ،با قدرت ،با نهایت توان تلاش میکنم تا رشته دلخواهم(هوشبری)قبول بشم و مهر ۱۴۰۰ رشته و دانشگاه دلخواهم باشم💖....کلی ورزش و ساختن یه هیکل عالی تا اخر ۱۴۰۰💖🤭....متکی بودن به خودم،کنار گذشتن زود رنجیم،قوی شدن و قوی موندن💖گواهینامه گرفتن💖یادگیری زبان انگلیسی💖کلی کتاب جدید خوندن💖....به امید خدا و با تلاش خودم همه ی این کار هارو در سال ۱۴۰۰ به عالی ترین نحو انجام میدم💖....           خدا با منه همیشه💖
منم یازدهمم  برنامت برا عید چیه؟ دیگه اگه بخوایم سال اول قبول شیم باید تابستون کامل دهم یازده ...

عید هیچ کاری نکردم ولی قصد دارم این 3 ماه یازدهمو ول کنم جامع بخونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اسلامشهر

ترنم1404 | 26 ثانیه پیش

عقد دکتر

غزلممم22 | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز