2777
2789
عنوان

خواستگاری

| مشاهده متن کامل بحث + 1235 بازدید | 103 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چ خوب،تو این مدت بشین لیست کن چ توقعی از همسرت داری،دوست داری چ جوری باشه،سرچ هم بکن اینجوری بهترمید ...

یعنی به نظرت دو هفته کم نیست برای آشنایی؟؟ 

یه روزی میام اینجا مینویسم که به هدفم رسیدم خدایا شکرت 😍

عزیزم لباس رسمی و شیک مثل کت و شلوار بپوش خیلی ملیح ارایش کن یا بلوز و دامن بپوش سعی کن امروزی ولی سنگین تیپ بزنی

حتما در مورد بچه بپرس که دوست داره کی بچه دار شید چند تا بچه داشته باشید

در مورد فضای مجازی و اینکه زن چقدر میتونه توی فضای مجازی فعالیت کنه بپرس

نظرش رو در مورد رفت و آمد فامیلی و خانوادگی بپرس

ازش میپرسم و بهت میگم باشه. 

نه خودت باید فیلم رو ببینی که به سلیقه خودت میخوره یا نه اگه تو هم خوشت اومد تقریبا میشه گفت تو بعضی چیزا با هم تفاهم دارید البته 70 درصد درست در میاد

رو پیشونیم نوشته(single for ever)😎😂😐
ما خواستگاریو بله برون یکی کردیم چون قبلش با خانوادها صحبتارو کردیم رفتیم بیرون شام  بعدشم اوم ...

نه ما هنوز هیچ صحبتی نکردیم 

یه روزی میام اینجا مینویسم که به هدفم رسیدم خدایا شکرت 😍
عزیزم لباس رسمی و شیک مثل کت و شلوار بپوش خیلی ملیح ارایش کن یا بلوز و دامن بپوش سعی کن امروزی ولی س ...

سوالای آخر رو حتما میپرسم ممنونم 

یه روزی میام اینجا مینویسم که به هدفم رسیدم خدایا شکرت 😍

در مورد حجاب ازش بپرس ببین تا چه حد به حجاب اعتقاد داره و چقدر بهت آزادی میده

ببین اهل نماز هست یا نه

و حتما یک مدت نامزد باشید رستوران برید منزلشان مهمونی برو حتما حتما دوستهاش رو ببین دوست هر کس بیانگر شخصیتش هست

یعنی به نظرت دو هفته کم نیست برای آشنایی؟؟ 

ن عزیزم چرا میشه خیلی چیزا فهمید،اولشم ببین ک دیدیش ب دلت میشینه ب قلبت گوش کن،یا اومدن حتی طرز نشستنش،راه رفتنش،تن صداش ،ببین اول سوالش چیه،چجوری جوابتو میده،همه رو بذار کنار هم،خانوادتم کمکت میکنن

۱۲روز هم وطن بودیم فقط؟نه،از اینجا شروع کن،هرکسی کوچکترین توهینی به اقوام ،مذاهب و ادیان ایرانی کرد جوری پشت هم وطنت دربیا روش نشه دیگه بیاد سایت،گزارش فقط تاپیک میترکه کاربری های نخاله ای و علف هرزی میمونن،ریششونو تو سایت بخشکونیم،اینام مثل پهبادا خطرناکن ،دیگه دوره تفرقه گذشته...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز