2777
2789
عنوان

درد بیضه

| مشاهده متن کامل بحث + 3016 بازدید | 52 پست

میگن درده خیلی سختیه

خداروشکر بیضه ندارم

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😑😑😑😑ن اشتباه گفتی🤣🤣🤣🤣زمین تا اسمون باهم فرق دارن

اين معلومه خداييش چشم و گوش بستس  

به خاطر کارای نکرده و گناه نداشته همیشه مجبور به عذر خواهی بودم🥺کاربریمو گذاشتم ببخشید که بدبختیم جلو چشمم باشه

فکر کردم یه آقا تاپیک زده و داره دردشو با ما به اشتراک میزاره 😐 


خب اگه تو سن بلوغه طبیعیه 

اگه بیضه ها در حالتی که فرد ایستاده نامتواضن باشه یعنی یکیش بالا و یکیش پایین تر باشه ممکنه فتق باشه 

    میشه برای رسیدنم به بزرگترین آرزوم دعا کنید 🙏❤️                            
دردش در چه حدی هست؟ چند ساعت که درد می‌کنه؟

خیلی نیست میتونه تحمل کنه ولی داره اذیت میشه از ۹ساعتی هست

خودش میگه به مثانش فشار اومده به خاطر اونه ولی من نگرانم فکر نکنم به خاطر مثانه باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز