بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم هر کی لایک میشه یه صلوات واسش فرستادم حاجت روا بشه...و اما خبر خوب اینکه خدا صدات رو شنیده و آرزوت توی صف اجابت قرار گرفته... فقط 👌 اینقد دیگه مونده... مواظب باش جا نزنی... 😉
بیسوادان قرن 21کسانی نیستند که نمیتوانند بخوانند و بنویسند بلکه کسانی هستند که نمیتوانند اموخته های کهنه را دور بریزند و دوباره بیاموزند کتاب میخوانمچرا که زندگی مرا بسنده نیست