2777
2789
عنوان

هتل ؟؟؟

3089 بازدید | 20 پست
سلام، قصد دارم هتل آپارتمان باستان مشهد ( میدان بیت المقدس - امام رضا 1(ع)) رو رزرو کنم. هتله تمیز و خوبی هست؟ غذاهاش خوب هست؟ ممنون میشم هر اطلاعاتی ( خوب یا بد)در مورد این هتل بهم بگید؟
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجل فَرَجَهُم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی هیشکی نمیدونه. خیلی دنبال هتل گشتم.هتل با قیمت مناسب و نزدیک حرم پر بود. این هتلم اتفاقی پیدا شد.
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجل فَرَجَهُم
ممنون. رفت : با غزال برگشت : سبز من خودم ، با سبز و سیمرغ رفتم ، خوب و راحت بود. ولی اصلا از پردیس راضی نبودم. غزال هم تجربه اولمه.
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجل فَرَجَهُم
عزیزم ممکنه شما بری و راضی باشی ولی ما 2 سال پیش رفتیم.اتاق 2 تخته ی خواهرم اینا خیلی کوچیک بود انگار ادم نمیتونس نفس بکشه ولی 3 تخته ی ما بد نبود شما در مورد اینکه غذا رو داخل هتل تهیه میکنن یا نه حتما سوال کن چون اون زمان غذا از بیرون میاوردن و معمولا سرد و فوووووق العاده بییی کیفییییییییت و بدددددد بود.در کل اصلا راضی نبودیم پارسال رفتیم هتل پارسه و همه جوره راضی بودیم هم اتاقامون هم رستوران ب نظرمون خیلی خوب اومدش فقط ی مقدار خوب دور بود البته سرویسم داشت بازم میگم سلیقه ایی هستش دیگه التماس دعاااااااااااااااا
مـن داغـونـــم ... خـدایا میـشه بـگی خـدمـات پـس از خلقـتت کـجاست ...؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فیلم سرخوشی

wenesday | -4 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز