2777
2789
عنوان

کسی هست

54 بازدید | 3 پست

سلام کسی هستش چله زیارت عاشورا حق شناس گرفته باشه و حاجت روا شده باشه ؟

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  
اره دوست من البته خیلی سخته و اینکه خب زمان پریودی باید یک نفر دیگ ب نیابت ازت انجام بده

ببخشید  اگه آهنگ گوش کنی باطل میشه؟

باز باران بی ترانه بی نوای عاشقانه خسته از مکر زمانه غافل از حتی رفاقت اشک هایی طبق  عادت روی دوش آدمیت میخورد بر بام خانه!!! خدایا بابت تمام داشته هایم تورا سپاس میگویم تویی که از هرگلی خوشبو ترو از هرنسیمی خنک تر و  وسیع تر به من نزدیکی حالا که امضا رو خوندی  میشه برای حاجتم سه تا توحید بخونی؟  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز