2789
عنوان

شوهرش چرا نرفته سرکار؟!

296 بازدید | 16 پست

‏°

تعریف میکرد:

۸صبح از خواب بیدار شدم دیدم شوهرم خونست گفتم چرا نرفتی سرکار دیرت شد، عادی نگام کرد و رفت.

منم دوباره خوابیدم، وقتی بیدار شدم زنگ زدم بهش و گفتم چرا ساعت۸ خونه بودی؟


همسرش: من ۶صبح رفته بودم سرکار خونه نبودم اصلا.


پ ن:اونی که تو خونه دید شوهرش نبود، جن بود.


‎#جن

#توهم

خانم  عزیز ،  میدونی  همین  زمانیکه  امضای منو  میخونی دیگه  تکرا  نمیشه🤔؟پس  واکن  اون  لبارو😁 یک  لبخند  بزن  غم غصرو بریز دور  🤩به اطرافیانت  لبخند  بزن  حتی  اگه  مصنوعی  باشه  بهشون  انرژی  میده بزار  تواین  دوران  سخت  حداقل  دیدن  تو  خوشحالشون  کنه😍🤩اونوقت  ازشادیا  اونا  خودتم  دوبرابر  شاد  میشی واین  سیکل  ادامه  پیدا  میکنه🤩🤩😍❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط اون هشتگت☻

GO HARD OR GO HOME💥💥💥 CAUSE I AM WHATEVER U SAY I AM...IF I WASN'T, THEN WHY WOULD I SAY I AM?? 🧟‍♀️  But I got smarter, I got harder in the nick of time😈☻...Honey I rose up from the dead, I do it all the time😈☻....I'll hold you when things go wrong💞...I'll be with you from dusk 'til dawn💞.........Devil for Devil 😈 Kind for Kind 🤗 It's my attitude 😎 Please don't mind ☻✌🏻.......رفیق شفیق هرکول پوآرو و دشمن هستینگز خنگ ساده لوح 😒👹........There are many things not called poison which can kill a man - Hercule Poirot...   "کاربری که تعلیقش کردی نوشته ی آگاتا کریستی☻" ......  تو فقط دلت بخواد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش بامن❤❤ آهای خوشگل عاشق•••آهای عمر دقایق•••آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years...I'll love you for a thousand more...ای چراغ هربهانه از تو روشن، از تو روشن❤❤❤❤ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤

یعنی برای بیشتر اعضای این سایت متاسفم 

تاپیک از خودم نیست

نقل به مضمونه و ظاهرا راسته 

این قضیه برای مادر خودمم پیش اومده 

بنابراین یکبار دیگه برای بیشتر اعضای این سایت متاسفم. 

لطفا از این به بعد ژست فرهیختگی نگیرید که بهتون نمیاد. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام

خوشگلـہ83 | 51 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز