سلام خانوما
تا حالا تجربه ی همچین چیزی رو داشتید؟
از دیشب وقتی معده م خالی می مونه درد می گیره اذیتم می کنه
دارم هر دو ساعت به دو ساعت یه چیزی می خورم که به درد نیوفته
اینترنتی از یه پزشک مشورت خواستم گفت باید بری آندوسکوپی کنی
البته این یه هفته ی اخیر خیلی پر خوری کرده بودم، نمی دونم مربوطه یا نه، انگار معدم لوس شده می گه حتما باید منو پر نگه داری وگرنه پدرتو در میارم 😂😂
اگه تجربه دارید بگید