من تازه عضو شدم ... خیلی حالم گرفته اس.. ۳۳ سالمه مجردم .. امروز به چند تا پیج دعانویسی پیام دادم ۲۵۰تا ۵۰۰ میخوان تا برام دعای بخت گشایی بنویسن ... راستش خودمم میترسم... میترسم از خدا دور بشم... خیای چله و دعا و نذر و نیاز انجام دادم ولی نشده... هیچ خواستگاری ندارم... بنظرتون ترسم از دعانویسی طبیعیه ؟ برم بگم برام بنویسن؟