2789
عنوان

دعا

37 بازدید | 3 پست

نمیدونم چرادارم باگریه مینویسم من اصلا سابقه اینکه اینکه پریود یروز دیرکنم وندارم و دیروز باید میشدم اما نشدم هنو و دردشودارم وحسم نیکنم هعی داره میاد امامیبینم هیچی نمیدونم چرا گریه ام گرفته میترسم بیبی جک بزنم منفی باشه

نمیدونم چیشد نمیدونم هستم نیستم فقط میدونم عاشقق بچم 😔  و کاش امام حسین عیدی منو بده

ان شاءالله عزیزم 

بی بی زدی ؟

عمر،گران می گذر خواهی نخواهی/سعی بر آن کن نرود رو به تباهی ...                                                    اللهم عجل لولیک الفرج 🌹                                                                                           

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نه چندروز قبل زدم منفی بود نمیدونم چرامیترسم بزنم

ان شاءالله امروز خوشحال میشی 

عمر،گران می گذر خواهی نخواهی/سعی بر آن کن نرود رو به تباهی ...                                                    اللهم عجل لولیک الفرج 🌹                                                                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز