2777
2789
عزیزم بچس دیگه اسمش رو خودشه،بچه صبور باش گلم همه چی درست میشه برو بیرون با دوستات با شوهرت برو خون ...

دوست هیچ دوستی ندارم...شوهرم نیست هیچوقت بابا ومامانمم قهرن باهام بخاطریه غریبه

جانِ دِلَم آرامِشِ روحَم تُویی•♥️•😘😍❤️واسه حل شدن مشکلات خودم وخودت صلوات🙏🏽❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست هیچ دوستی ندارم...شوهرم نیست هیچوقت بابا ومامانمم قهرن باهام بخاطریه غریبه

ای بابا عزیزم اینا پستی بلندیای زندگیه خودتو تو خونه با بچهات سرگرم کن باهاشون بیرون برو

چندسالته بچهات چی

ای بابا عزیزم اینا پستی بلندیای زندگیه خودتو تو خونه با بچهات سرگرم کن باهاشون بیرون برو چندسالته ب ...

۲۷سال...پسرام‌۸سال وده ماهه..نمیتونم 

جانِ دِلَم آرامِشِ روحَم تُویی•♥️•😘😍❤️واسه حل شدن مشکلات خودم وخودت صلوات🙏🏽❤
عزیزم خدا سلامتی بهتون بده پس شوهرتون کجاست که میگین نیستش

سرکاره...همش مرزه...وقتی باید باشه نیس...تاکی بگم تموم میشه ولی نمیشه

جانِ دِلَم آرامِشِ روحَم تُویی•♥️•😘😍❤️واسه حل شدن مشکلات خودم وخودت صلوات🙏🏽❤
عزیزم خدا سلامتی بهتون بده پس شوهرتون کجاست که میگین نیستش

مرسی گلم که همدردی میکنی باهام🙏🏽

جانِ دِلَم آرامِشِ روحَم تُویی•♥️•😘😍❤️واسه حل شدن مشکلات خودم وخودت صلوات🙏🏽❤
سرکاره...همش مرزه...وقتی باید باشه نیس...تاکی بگم تموم میشه ولی نمیشه

عزیزدلم سرکاره و مجبوره و مهمتر اینکه به خاطر عاسایش و رفاه خودت و بچه هاتونه عزیزدلم

با گوشی کارای خونه گروه دوستانه یا خانوادگی بازی به بچه هات و... خودتو سرگرم کن نگران نباش به دلت خوب راه بده این روزای خسته کننده هم تموم میشن و روزای خوب و خوش و خرم تو راهن قلب من😍😍

عزیزدلم سرکاره و مجبوره و مهمتر اینکه به خاطر عاسایش و رفاه خودت و بچه هاتونه عزیزدلم با گوشی کارای ...

هیچ دوستی ندارم...به هرکی خوبی کردم قصدش یه چی دیگه بود...مرسی عزیز سرتو درد اوردم

جانِ دِلَم آرامِشِ روحَم تُویی•♥️•😘😍❤️واسه حل شدن مشکلات خودم وخودت صلوات🙏🏽❤
هیچ دوستی ندارم...به هرکی خوبی کردم قصدش یه چی دیگه بود...مرسی عزیز سرتو درد اوردم

دقیق شدی مثه خود من منم به هرکی خوبی کردم چنان حالیم کرد که پشیمون شم اونم بدجور.عزیزم همه چی درست میشه توکلت به خدا باشه با خدا حرف بزن رازونیاز کن نماز بخون.عزیزم به دلت قوت بده درست میشه.ان بعدا عسر یسرا🙏🏻🙏🏻خودتوهمسرت و پسرای نازنینت درپناه حق و با عارزوی سلامتی و عارامش🙏🏻🙏🏻

دقیق شدی مثه خود من منم به هرکی خوبی کردم چنان حالیم کرد که پشیمون شم اونم بدجور.عزیزم همه چی درست م ...

اره بخدا دیگه هیچ دوستی نموند...مرسی قشنگم..توام همینطور ممنون که بودی دلمو آروم کردی

جانِ دِلَم آرامِشِ روحَم تُویی•♥️•😘😍❤️واسه حل شدن مشکلات خودم وخودت صلوات🙏🏽❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

موندیم خونه

maneligirl | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش