2777
2789
عنوان

جنسیت و ان تی

176 بازدید | 10 پست

خانما اونایی که رفتین ان تی دکتر چقدر درست گفت در مورد جنسیت؟ اشتباهم میشه بکنن؟ مثلا چ جنسیتی گفتن بعد فهمیدین چی بوده؟

خدا دستمو بگیر💙همیشه باهام باش💚

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برا من گفت دختره پسر بود

👇❤دو تا بچه بودن توی شکم مادر.اولی  میگه تو به زندگی بعد زایمان اعتقاد داری؟ دومی: آره حتما. یه جایی هست که میتونیم راه بریم شاید با دهن چیزی بخوریم. اولی: امکان نداره. ما با جفت تعذیه می شیم. طنابشم انقد کوتاهه که به بیرون نمی رسه. اصلا اگه دنیای دیگه هم هست چرا کسی تاحالا از اونجا نیومده بهمون نشونه بده. دومی: شاید مادرمونم ببینیم. ولی مگه تو به مامان اعتقاد داری؟ اگه هست پس چرا نمی بینیمش؟ دومی: به نظرم مامان همه جا هست. دور تا دورمونه. اولی: من مامانو نمی بینم پس وجود نداره. دومی: اگه ساکت ساکت باشی صداشو می شنوی و اگه خوب دقت کنی حضورشو حس می کنی.مثل دنياي امروز ما و خدايي كه همين نزديكيست😍...........

ان تی اکثرا میگه دختر چون الت هنوز رشد کافی نکرده  و تشخیص سخته به من گفت دختر ولی پسر شد

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
ان تی اکثرا میگه دختر چون الت هنوز رشد کافی نکرده  و تشخیص سخته به من گفت دختر ولی پسر شد

پس وقتی بگن دختر ۵۰ درصده؟ وقتی بگن پسر صدرصد؟

خدا دستمو بگیر💙همیشه باهام باش💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز