2777
2789
عنوان

عکس

113 بازدید | 11 پست

<a href="https://uupload.ir/" target="_blank"><img src="https://uupload.ir/files/op9n_۲۰۲۱۰۳۱۶_۱۱۳۶۳۲.jpg" border="0" alt="آپلود عکس" /></a>

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

قشنگه مبارکه

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍

https://uupload.ir/files/jy8y_۲۰۲۱۰۳۱۶_۱۱۳۶۳۲.jpg

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید

سلام دوستان بی زحمت بگید ساق دست چه رنگی بگیرم براش 

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید

اخه آستین هاش کوتاهه و من دوست دارم با ساق دست بپوشم 

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید
آبی نیست

بیا آبی گذاشتم 

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید
سلام دوستان بی زحمت بگید ساق دست چه رنگی بگیرم براش 

ابی 

طوسی 

سفید مشکی 

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
قشنگه مبارکه

ممنونم عزیزم نظر بده با چه ساق دستی خوب میشه 

❤دخالت میکنیم توی زندگیِ همدیگه ؛اسمشم میذاریم دلسوزی مدام هم تکرار میکنیم من اگه چیزی میگم فقط برای خودته لطفا برای خودم هم که شده دیگر چیزی نگویید
ممنونم عزیزم نظر بده با چه ساق دستی خوب میشه 

جدیدا ساق دستای قشنگی بیرون اومده

طوری قشنگه

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز