2777
2789
عنوان

عمل دماغ و مرگ😭

1241 بازدید | 14 پست

دوست عموم یه پسر هیکلیه قد بلند ورزشکاربود رفت دماغ عمل کنه بعدش رفت تو کما ۱۶روز توکما بود دیروز فوت کرد

همینطور بی دلیل😭 حالا خانوادش دنبال شکایتن ولی فک نکنم راه ب جایی ببرن آخه قبلش رضایت میگیرن ازت اگ چیزی شد پای خودت،۲۶سالش بود واقعا ینی چ اتفاقی افتاده براش😭

بعدمرگ تنها قسمت چپ مغز است که تا ۸دیقه زنده میماند و تمام گذشته را بصورت یک خواب مرور میکند،آن لحظه برای آخرین بار به یادم خواهی آمد💔                                             ولی خدایی آدم که دلش میشکنه تازه یاد میگیره زندگی کنه✋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کرونا گرفته شاید

ن بابا شب قبل عمل با ما بود

بعدمرگ تنها قسمت چپ مغز است که تا ۸دیقه زنده میماند و تمام گذشته را بصورت یک خواب مرور میکند،آن لحظه برای آخرین بار به یادم خواهی آمد💔                                             ولی خدایی آدم که دلش میشکنه تازه یاد میگیره زندگی کنه✋
الان نصف کسایی که میخاستن عمل کنن منصرف شدن😕

خودمم میخوام عمل کنم دیگ یا میمیرم یا زنده میمونم

بعدمرگ تنها قسمت چپ مغز است که تا ۸دیقه زنده میماند و تمام گذشته را بصورت یک خواب مرور میکند،آن لحظه برای آخرین بار به یادم خواهی آمد💔                                             ولی خدایی آدم که دلش میشکنه تازه یاد میگیره زندگی کنه✋
منم عمل کردم 7 ماه پیش ولی چیزیم نشد    

دیگ موت طرف وقتی بیاد اینطوری میشه 

بعدمرگ تنها قسمت چپ مغز است که تا ۸دیقه زنده میماند و تمام گذشته را بصورت یک خواب مرور میکند،آن لحظه برای آخرین بار به یادم خواهی آمد💔                                             ولی خدایی آدم که دلش میشکنه تازه یاد میگیره زندگی کنه✋

خدا رحمتش کنه یک  مشکل زمینه ای داشته که رفته کما، چون اونجا بلخره کلی مراقبت میکنن برای عمل ولی قسمت این بنده خدا بوده دیگه، من خودم نزدیک بود بمیرم در حالی که چند نفر تخت کناری راحت خوابیده بودن. 

عالیه سابق هستم دوستان قدیمی یادشون هست ❤️
خدا رحمتش کنه یک  مشکل زمینه ای داشته که رفته کما، چون اونجا بلخره کلی مراقبت میکنن برای عمل ول ...

قبلش سرتاپاش چکاب شد مشکلی نداشت ورزشکارم بود

شب قبلش با ما بود اصن باورم نمیشع مرده

بعدمرگ تنها قسمت چپ مغز است که تا ۸دیقه زنده میماند و تمام گذشته را بصورت یک خواب مرور میکند،آن لحظه برای آخرین بار به یادم خواهی آمد💔                                             ولی خدایی آدم که دلش میشکنه تازه یاد میگیره زندگی کنه✋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رژیم و درس

yalllldllll | 3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز