2777
2789
عنوان

سنو قلب جنین

287 بازدید | 49 پست

بچه ها امروز رفتم سنو هفته هشتم بودم دکتر گفت که تو سنو میگه که 6 هفته و پنج روز هستی و قلب جنین هم تشکیل نشده بود حالا چکار کنم؟؟ خیلی استرس دارم 

واسه سلامتی تو دلیم یه صلوات بفرستید 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لقاح احتمالا دیر بوده 

انشالله دو هفته دیگه که بری صداش میشنوی

خدایا ممنون که پسرمو صحیح و سالم گذاشتی تو بغلم پسرم در تاریخ 1399/11/26 دنیا اومد البته قرار بود 1399/1۲/7 درهفته ۳۷دنیا بیاد که بخاطر مسمومیت بارداری زودتر دنیا اومد    پسرم منو آجی دنیا و بابایی بیصبرانه منتظرت هستیم 😍😍 اگه میشه برا سلامتی پسرم یه صلوات بفرستین                تیکرم به وقت سزارین  برامون دعا کنین سالم از اتاق عمل در بیایم 😘
قلب هفته 8میرن وقتی هفته ی شیش هستی چرا میگی هفته ی هشتم؟ 

اخه با محاسبه سایت الان هشت هفته ام ولی تو سنو 6 هفته رو نشون داد 

واسه سلامتی تو دلیم یه صلوات بفرستید 
یعنی میشه

چرا که نه عزیزم 

الکی استرس نداشته باش

خدایا ممنون که پسرمو صحیح و سالم گذاشتی تو بغلم پسرم در تاریخ 1399/11/26 دنیا اومد البته قرار بود 1399/1۲/7 درهفته ۳۷دنیا بیاد که بخاطر مسمومیت بارداری زودتر دنیا اومد    پسرم منو آجی دنیا و بابایی بیصبرانه منتظرت هستیم 😍😍 اگه میشه برا سلامتی پسرم یه صلوات بفرستین                تیکرم به وقت سزارین  برامون دعا کنین سالم از اتاق عمل در بیایم 😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792