2737
2739
عنوان

مایع ظرفشویی هوم پلاس

179 بازدید | 5 پست

مایع ظرفشویی هوم پلاس با رایحه های: بری، لیمو، نعنا و دارچین، دارای غلظت مناسب و قدرتی بی‌نظیر برای از بین بردن چربی‌ها، انواع لکه‌های سخت (همچون غذای سوخته و چسبیده) بوده و علاوه بر اینکه مانع از به جا ماندن اثر و لک حاصل از سختی آب شستشو می‌شود، درخشندگی ظروف را نیز به ارمغان می آورد.

  • غلظت مناسب

یکی از ویژگی‌های مایع ظرفشویی هوم پلاس، غلظت مناسب است که منجر به آبکشی آسان و سریع می‌شود. این مایع‌ظرفشویی با غلظت مناسب و قدرت حل شدگی بالا به راحتی از روی ظروف پاک شده و پس از آبکشی اثری از آن باقی نمی‌ماند. از آن جایی که باقی‌ ماندن مایع ظرفشویی بر روی ظروف، موجب نفوذ مستقیم آن به مواد غذایی می‌شود ، انتخاب یک مایع‌ظرفشویی مناسب که به سرعت شسته شود، از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود.

  • آبکشی سریع و آسان بدون تحریک پوست

مایع ظرفشویی هوم پلاس با ترکیب منحصر به فرد خود، نه آنقدر غلیظ است تا پس از آبکشی روی ظرف باقی بماند و نه بیش از حد کف می‌کند؛ کف بیش از حد نیز، همچون غلظت زیاد، فرایند آبکشی را دشوار می‌کند. مهم‌تر از همه اینکه، مایع ظرفشویی هوم‌پلاس به دلیل نداشتن فسفات و تریکلوزان، باعث تحریک پوست دست نمی‌شود.

  • قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی بالا

یکی دیگر از ویژگی‌های مایع ظرفشویی هوم پلاس، توان چربی زدایی و پاک کنندگی بالای این شوینده است. ترکیب منحصر به فرد مایع ظرفشویی هوم پلاس باعث عملکردی خیره‌کننده در برابر چربی‌ها و آلودگی‌ها می‌شود. علاوه بر توان چربی‌زدایی بالا، مایع‌ظرفشویی هوم پلاس با برش دادن پیوند میان ذرات جامد و سطح ظرف، مواد غذایی سوخته یا چسبیده را به راحتی از روی ظروف پاک می‌کند.

  • مایع ظرفشویی با تنوع بالا در رایحه

علاوه بر این‌ها، مایع ظرفشویی هوم پلاس با دارا بودن تنوع بالا در رایحه‌، بوی دلپذیر و خوشایندی را بر روی ظروف به جا می‌گذارد. شستشوی ظروف از پر تکرارترین فعالیت‌هایی است که هر روز در منزل انجام می‌دهیم و یک رایحه مطبوع و دلنشین این فرآیند همیشگی را به تجربه‌ای لذتبخش تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، یکی از رایحه‌های نعناع و دارچین، لیمو یا بری دارچین را انتخاب کنید. رایحه مایع‌ظرفشویی هوم پلاس قادر است بوی نامطبوع مواد غذایی همچون تخم مرغ و ماهی را به راحتی ازبین ببرد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز