مهربووووووون مدیر عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 2312 عنوان کیست مویی | مشاهده متن کامل بحث + 132 بازدید | 21 پست بچه ها اینجا کسی عمل کیست مویی به روش باز انجام داده. چند تا سوال دارم؟؟؟؟؟؟؟ 1399/12/25 | 20:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهربووووووون مدیر استارتر عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 2312 نه همشون با بیحسی عمل کردن یا بیهوش شدن؟؟؟؟
مهربووووووون مدیر استارتر عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 2312 بی حسی. نمیدونم چرا من اینقدر سردرد دارم اصلا نمیتونم از جام بلند بشم😔😔😔😔😔😔😔😔
شوهان عضویت: 1398/10/06 تعداد پست: 223 نمیدونم چرا من اینقدر سردرد دارم اصلا نمیتونم از جام بلند بشم😔😔😔😔😔😔😔😔 موقع عمل سرتو تکون ندادی
مهربووووووون مدیر استارتر عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 2312 موقع عمل سرتو تکون ندادی &نه همون اول گفتن تکون نده اصلا تکون ندادم نمیدونم چرا اینطوری شدوحشتناکه😔😔😔😔