2777
2789
عنوان

بچه کم حرف

| مشاهده متن کامل بحث + 1223 بازدید | 18 پست
اره خودم کم حرفم اصلاتوکارکسی دخالت نمیکنم، سرک نمیکشم توکار کسی، موصوعی که ربطی به من نداره رواصلا ...

عزیزم اتفاقا خیلی ها از جمله خود من از دختربچه هایی که توی مسایل بزرگترها دخالت میکنند و نظر میدهند و توی همه چیز فضولی می کنند خوششون نمی یاد و خیلی وقتها این بچه ها محبوب نیستند چون دیگران مراقبند جلوشون حرفی نزنند. درضمن این اصلا ربطی به هوش نداره خیلی از آدمهای باهوش اتفاقا درونگرا هستند و وقتشون رو صرف دخالت توی کار دیگران نمی کنند. شاید مادر و مادربزرگش از رفتارش خوششون بیاد ولی همه این رفتارو تایید نمی کنند

منم 16 سالمه بشدت خجالتی و اصلا حرف نمیزنم مهمونی برم هم همونه در حد تشکر و سلام و نیستم ساکت ولی اب ...

شما منظورتون هوش هیجانی هست که قابل تغییره!!!! 

هر زمان که ناراحت شدی به یاد بیار که بیشتر از یه میلیارد سلول تو وجودته که به تنها چیزی که اهمیت میدن تویی❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز