2777
2789

خواستگارم بود پارتی داشت شد معاون بانک

حقوقشون خیلی بالا نیس ولی مزایا زیاد دارن

همشون خونه و ماشین دارن

 جوانه میزنم  🌱به روی زخم بر تنم فقط به حکم بودنم ک من زنم،زنم،زنم،...چو هم صدا شویم و پا به پای هم رویم و دست به دست هم دهیم و از ستم رها شویم،🤍جهان دیگری بسازیم از برابری به هم دلی و خواهری جهان شاد و بهتری، نه  سنگ و سارها،نه پای چوبه دارها نه گریه های بارها،نه ننگ و عارهاا..جهان دیگری بسازیم از برابری به هم دلی و خواهری جهان شاد و بهتری😍😍😍❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یکی از افردا نزدیکم معاون بانکه خصوصیه از حقوقش دقیق خبر ندارم با اینکه خیلی نزدیکیم ولی نمیپرسم 

جالبه همه فکر میکنن با پارتی میرن تو بانک ولی واقعا من شاهدم از ۱۵ سال پیش که رفت تو بانک با تلاش خودش بود الانم که معاون شده با تلاشه خودشه کارمندای بانک هر چند وقت یکبار یه ازمونی دارن که اگه تو اون موفق باشن ترفیع میگیرن 


مگه آدم یادش میره بهش چی گذشت تا گذشت‌.‌...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز