2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125129 بازدید | 28510 پست
🙏🙏🙏🙏🙏🤔🙏🙏🙏🙏🙏

نه سوء تفاهم نشه قطعا که خوب موندی چون ورزشکاری وادم باورزش همیشه تن درست وسلامته❤❤❤

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
نه سوء تفاهم نشه قطعا که خوب موندی چون ورزشکاری وادم باورزش همیشه تن درست وسلامته❤❤❤

نه عزیزم سوتفاهم برای چی 

دیگه عمر دیگه بلاخره به این سن میرسیدیم مهم خودمم که هنوز نوجوانم

یه روزی برای اینکه جا نزدی از خودت تشکر میکنی.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام مادی جونم چطوری گلم؟

زودبه زود بهمون سربزن گلم

وای که چقدر دل تنگتم❤❤❤

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
سلام مادی جونم چطوری گلم؟ زودبه زود بهمون سربزن گلم وای که چقدر دل تنگتم❤❤❤

سلام عزیز دلم خوبی بهار جان 😍😍



مرسی آجی به فکرمی به یاد همتونم 😍🌹❤💫

   👈خاص فقط خداس👉
سلام عزیز دلم خوبی بهار جان 😍😍 مرسی آجی به فکرمی به یاد همتونم 😍🌹❤💫

سلاااام بر دوس جونی خودم ، چطور مطوری اجی

تو زندگی ، هرروزی ک ، واسه دلت زندگی کردی ؛ بُردی....حتی اگ اشتباه کرده باشی...✌️
سلام عزیز دلم خوبی بهار جان 😍😍 مرسی آجی به فکرمی به یاد همتونم 😍🌹❤💫

به فکرمی چیه تو دوست جونیمون هستی 

تند به تند بیا عشقم😍😍😍😍

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
سلام دوستان عزیز نماز روزه هاتون قبول باشه   جسارت نباشه به یه دلایلی  یه خواهشی ...

سلام خوبین؟

خداخیرت بده مونده بودیم چی صداتون بزنیم😄

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉

سلام بچه ها کجائین

نیستین

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هی دااش

messi2018 | 18 ثانیه پیش

سیب اپ

georgina_rodriguez | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز