2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125150 بازدید | 28510 پست

بهار شام چی داری؟؟

نیکی ک بلد نیست بزاره ازش نمیپرسم😶

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

نه بابا تاالان خیابون گردی کرده الان میخواد کپشو بزاره

خیابان ن گردی نع بیشعور 

پاساژگردی

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بابا تاالان خیابون گردی کرده الان میخواد کپشو بزاره

چخبره خواهر  

من خونه بودم پاهام درد گرفته 😀

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

خیابان ن گردی نع بیشعور  پاساژگردی

چیا خریدی 😍😍

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

بهار شام چی داری؟؟ نیکی ک بلد نیست بزاره ازش نمیپرسم😶

ننم میگذاره من نمیگذارم  

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
بهار شام چی داری؟؟ نیکی ک بلد نیست بزاره ازش نمیپرسم😶

نیکی که باشه میگه سیب زمینی باقارچ😂😂😂

مرغ بریانی از بیرون میخرم.

دین من انسانیت است......☘❤https://harfeto.timefriend.net/16634173473203
چیا خریدی 😍😍

فضولی 

رژ خریدم  

واس توله ام کلی خالی شدم   


خودمم فضولی 

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
ننم میگذاره من نمیگذارم    

عع 😂 بهر حال خودت ک بلت نیستی😜😜😜

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

نیکی که باشه میگه سیب زمینی باقارچ😂😂😂 مرغ بریانی از بیرون میخرم.

ارع والا 


میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
فضولی  رژ خریدم     واس توله ام کلی خالی شدم     خودمم فضولی

از صب تا الان برا خودت فقط یه رژ خریدی🙄🙄

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

عع 😂 بهر حال خودت ک بلت نیستی😜😜😜

خفهع 

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
از صب تا الان برا خودت فقط یه رژ خریدی🙄🙄


  نععع کتونی و مانتو بقیه اش فضولی نکن

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

امتحان

pishikuchulu | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792