2777
2789
عنوان

❤❤ஜ۩۞۩ஜ ḠṏḊ ḃẏḕ ஜ۩۞۩ஜ❤❤

| مشاهده متن کامل بحث + 125150 بازدید | 28510 پست
خااا😒😒😒 زودتر بگو ، من عجولم😶😶😶

فرداصبح.چشم عشقم

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉

گل بی کس .

چراآخه این اسم دلم برات گرفت💔🥺😔😔😔

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی فدات شم😔    

من لایکت کردم😁😁

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉

عشقم میدونم دوستم داری ولی کمتر لایک کن.

ببین باادب باهات حرف میزنم

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
@نیییییییییکی     بیا pv

منم میخوام🙄🙄

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم ، ب یاد بیاور ک صبور و غمگین ، چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم . وبه یادم آوازی زمزمه کن ، برقص و بلندتر بخند ....

منم میخوام🙄🙄

😭😭😭😭

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉

سلام بهار خانوم این آخرین پستیه که اینجا میزارم 

امشبم آخرین شبیه که من توی این سایت بودم 

اینجا هم اگه اومدم نخواستم که جمعتونو به هم بزنم یا مزاحمتی ایجاد کرده باشم 

فقط گفتم شاید بتونم درد و دلامو بهتون بگم دلم خالی شه همین 

خدا نگهدار همگی 🌹


آدم میشه مث شما رو از بنگاه بخره 😆 محمد عرفانم
سلام بهار خانوم این آخرین پستیه که اینجا میزارم  امشبم آخرین شبیه که من توی این سایت بودم  ...

اِه کجا میری ؟

چی شده؟

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
سلام بهار خانوم این آخرین پستیه که اینجا میزارم  امشبم آخرین شبیه که من توی این سایت بودم  ...

شما هیچ وقت مزاحم نبودی

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
چیزی نشده فقط جای من دیگه وسط یه عالمه خانوم نیست

باشه هرجاهستین موفق باشین.

گاهی سال ها ویران میشوی فقط با چند کلمه.......کارما ینی چه؟🤔 کارما یعنی من یادم می‌ره...تویادت می‌ره...اما زندگی یکی میزنه دهنت که دیگه یادت نره😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792