2777
2789
عنوان

کارت ملی

111 بازدید | 6 پست

سلام دوستان من کارت عابر ندارم برا اینکه داشته باشم کارت ملی لازمه و اینکه کارت ملی هم الان بخوام اقدام کنم چندماه دیگه میاد میخواستم بپرسم برا کارت ملی فردا اقدام کنم بهم همونلحضه چیزی میدن ک بتونم برم کارت عابر بگیرم؟ کَسی اینکارو کرده بدونه؟

کارت ملیتو اقدام کنی یه برگه بهت میده که کد رهگیری داره . هروقت میری بانک اون کد رهگیری دنبالت باشه کارت رو راه میندازه بانک . البته کارت ملی هم ببر . همون قدیمیه رو .تا کارت جدید بیاد به این روش کار میکنن بانکها

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۲۰سالمه تاحالا اصلا کارت ملی نگرفتم

منم18 سالمه

 3 ماه پیش اقدام کردم همون روز بهم یه برگه دادن بعنوان کارت ملی 2 ماه بعد کارت هوشمندم رسید رفتم همونجایی که ثبتنام کردم تحویل گرفتم

میشه یه صلوات برای قبولی رشته دلخواهم در کنکور مهمونم کنید💕 خیلی خیلی ممنونم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792