2777
2789

من افسرده نشدم ولی باهاش دچار سنگ صفرا شدم پدرمو درآورده...نخور نخور نخور....کلا قرص هورمونی نخور..اگه هم نامنظمی داشتی با داروهای گیاهی تحت نظر متخصص طب سنتی درمان کن...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

براي تخمدان پلي كيستيك چه گياهي مناسبه؟

منم پلی کیستیکم ولی وقتی دچار سنگ صفرا شدم به خاطر قرص جلوگیری رفتم دکتر طب سنتی الان با روغن های گیاهی و یکسری داروها و بادکش هرماه پریود میشم.و خداروشکر آخرین سونوگرافی گفت کیست جدی نداری.چون داروهام زیاده نمیدونم کدومش برای تنظیمم هست ولی یک شب درمیان روغن بابونه به تخمدان و رحمم میزنم...و یک شب درمیان بادکش گرم دارم...حتما برو متخصص طب سنتی...چون ما تا یائسگی پلی کیستیک هستیم اگه بخوایم داروی شیمیایی همش مصرف کنیم که تا یائسگی دور از جون هزار مشکل دیگه با این داروها پیدا میکنیم...همون طور که من الانشم درگیرم😔

منم پلی کیستیکم ولی وقتی دچار سنگ صفرا شدم به خاطر قرص جلوگیری رفتم دکتر طب سنتی الان با روغن های گی ...

اي واي ناراحت شدم.خداروشكر كه بهتر شديد.مرسي از راهنماييت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز