2777
2789

منم می‌خوام لباسشویی در از بالا اتومات بگیرم خیلی کمیابه 

به توفیق الهی تا 25سال آینده‌ چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمی‌دونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای می‌کنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من سامسونگ ده سال پیش گرفتم از همون اول هم راضی نبودم

به توفیق الهی تا 25سال آینده‌ چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمی‌دونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای می‌کنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))
من سامسونگ ده سال پیش گرفتم از همون اول هم راضی نبودم

من اتفاقاخیلی راضیم...منم حدودنه ساله

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤
الان معلوم نیست ال جی داخلش چیه قیمتاش خیلی متفاوت

شنیده بودم بعضی وسایل برقی رو میذارن تو کارتن اصل


مرا تا دل بُوَد  دلبر تو باشی♡                                                          یه تثبیتی با اراده💪💛

من اتفاقاخیلی راضیم...منم حدودنه ساله

نمی‌دونم من شش کیلویی دارم تمیز نمیشوره 

به توفیق الهی تا 25سال آینده‌ چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمی‌دونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای می‌کنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز